Hoppas!!




Pratade med gubben med huset innan!
Hoppas hoppas hoppas!!!
Kommer bli så perfekt då.
Älskar det huset, det SKA bli mitt.
Så är det bara!
Vi ska ses nästa vecka och hitta något som passar båda parter.
Pris osv.
HOPPAS!!!!!

Satte på massa olika filmer på voddler innan.
Men nee.
Va inte sugna på film.
Snackade en massa ist.
Om typ allt.
Det är mys!

Nu har min gäst gått hem.
Trevlig dag <3
Ses nog en annan dag.
Men inte imorn.
För då har jag fullt upp med skola o sen bio :)

I helgen är jag barnledig.
Men känns mer som om jag hellre hade spenderat tid med lillan i helgen.
Typ gått på bio, pysslat, åkt och badat eller nått.
Ibland vill man liksom inte lämna bort henne.
Bara ha henne för sig själv och myyyyyysa =D
Men det får bli nästa helg =)
Har iaf nyss hämtat in henne i min säng nyss.
Hon älskar att sova i min säng.

Nej, nu blir det en film (sällan) och sen sova.
Blir upp tidigt imorn.. HATA TIDIGA MORGONAR


I´ll dream aboute you



Kommentarer
Postat av: sanna

hur skaffar man voddler jacqulineeeee? :)

2009-11-17 @ 22:15:54
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: jacqe

man måste ha bredbandsbolaget. Gå in på deras sida. Man har fått en lapp med senaste fakturan om hur man gör :)

2009-11-19 @ 09:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0