Hej




Fick bilen såld igår och idag ska jag kolla på en ny =)
Men jag hittade inte ägarbytespapperna så han ska hämta den idag eller imorn.
Beror på när papprena kommer.
Har hittat en skit najs Saab 9000.
Där får man plats med hundarna bak, drar mindre bensin och är betydlig fräshare än min :)
Så hoppas på den idag.

Sov lääänge idag och vaknade med huvudvärk.
Skit med!

Måste verkligen till biblioteket idag.
Måste plugga!
Har tenta på lördag och jag MÅSTE klara den!

Har sökt in till lite olika kurser till våren, men även en del till komvux.
Får se vad det blir.
Kurserna på komvux lät kul:
* Socialt behandlingsarbete
* Rättskunskap
* Religon B
* Svenska A
* Engelska A

I svenska o engelska ska jag bara försöka höja till typ MVG, de andra kurserna har jag inte läst alls.
Men sen har jag ju sökt in till Lunds universitet, en behandlingsarbetes kurs som låter intressant.
Och sen sökte jag till högskolan i kristianstad, en kurs med psykologiska aspekter och kriminalitet.

Så får se vilket jag väljer.. uh!
Hatar det.
Hellst av allt så vill jag ju jobba.
Måste kolla hur långt dem har kommit med ansökningarna idag!

Nej nu ska jag ut med mina hundar, sen blir det väl att göra vid sig och gå till bibblan.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Har me sökt socialt behandlingsarbete. :) Det lät riktigt kul! Hoppas det e fler som har sökt så att kursen blir av. :) för det e på stenforsa du har sökt va? :)

2009-11-04 @ 19:20:55
Postat av: Jacqe

ja komvux kurserna är på stenforsa :)

2009-11-04 @ 19:49:43
Postat av: Anonym

wiiiiie! :)

2009-11-04 @ 20:59:44
URL: http://sickaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0