Goooood



Idag har jag varit i Hlm med Sana.
Sprang i lite affärer och kollade.
Köpte inget.

Sen timm maxi, och där blir man fattig :/
Har betalt in en jävla räkning på ett x antal spänn som jag INTE hade räknat med.
Så man kan typ sjunga "slut på konto"!! nu ;)

Får se.
Har en del att göra som antagligen får lite pengar att rulla in.
Man skulle fan blivit kriminell i detta samhället.
Ja menar, alla kriminella slipper ju ändå undan..
Man kan fan nästan göra vad som hellst, så länge det sker utan vittnen,
eller med vittnen som ändå ljuger i rätten, under ed..
Men men..
Jävla skitsamhälle, ski rättssystem och jävla skit konjuktur..

Lillan ska vara hos lillamommo en ill imorn.
Hon har inte träffat henne på jätte länge så det blir pyamas party där :D

Hon är sååå mammig nu.
Värsta 5 års krisen eller nått.
Vägrade släppa mig idag.
Frågade om hon ville med hem igen men det ville hon inte.
Lilla gumman.
Hon börjar bli stor nu.
Har ett jävla humör och allt ska a modernt.
Stuprörsjeans, skinnjacka och stövlar.
Handväskan ska klart alltid med.
Och mobilen!!
Hon har ju mobil nu.
Fottar allt och alla och den finns alltid i handväskan.
Haha..
Får väl ringa henne snart och säg godnatt.

Tror min lilla älskling är bortskämd.
Men så blir de när man bara har ett barn.
Tyvärr.
Men hon är väluppfostrad, det säger alla och jag är så stolt.
Har lyckats uppfostra henne bra trotts allt :)
Kanske blir en sladdis om nått år.
För ett barn till vill jag nog ha..
Eller har man blivit för bekväm sen kanske?
Ida-lie är redan så självständig ju..

nej nu ska jag o hjärtat ta en drink och hälla upp ett bad <3


Håller tummarna för älskade Sanna och Mona imorn!!

Hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0