FEL??!




Vad är det för fel på mitt barn?!
Hon vaknade 05.20 och trodde att hon skulle gå upp.
Men knappast!
Bäddade ner henne i soffan och satte på barnprogram.
Tycker inte det är kul när hon kommer hem till mig när hon varit borta.
Hon vaknar alltid tidigt här i några dagar då..
Såå segt!
Men sen sover hon iaf till 9.00-9.30 om hon får :)

Idag vet jag inte vad som händer.
Är trött som en sleden padda!
Måste iaf städa idag.
Hoppas på att det ska finnas en tvätt tid med..
men det är knappast troligt.

Va ju på bingo igår och vann 1000 spänn.
Men dt finns alltid hål att fylla så det va inget med det.

Imorn ska vi på julmarknad i Lönsboda =)
Jag, Jimmi, Ida-Lie och kanske Jossan.

18-20 dec åker vi på en liten weekend till Danmark.
Bara jag o älsk.
Det ska bli otroligt mysigt.
Vi behöver komma ifrån lite.
Myspys med julmarknad och grejor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0