Dålig :/



Usch, har mått illa haft huvudvärk och varit yr hela dagen.
Imorse när jag skulle upp till jobbet så spydde jag.
Men jag skulle bara jobba några timmar så det var abra att masa sig dit.

Jag och älsk åt dagens på gästis.
Alltså deras mat är faktiskt ingen hit!
Stenhårt, bränt torr falukorv, äggen är ALLTID som gummi..
Nej usch.

Sen åkte jag hem o vilade.
Älsk fixade med hundarna och hämtade lillan som varit hos mamma en stund.

Har sjukt ont i armen alltså..

Lovat lillan att vi ska bada skumbad med tända ljus.
Så det får väl bli det idag då =)

Sen ikväll blir det att mysa med älsk i soffan till bonde söker fru.
Som han för övrigt hatar ;)

Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Jesse

Jag tror att mycket av dina biverkningar av vaccinet sitter i huvet...SLUTA TÄNK PÅ DET! <3

2009-11-11 @ 20:36:04
Postat av: Jacqe

nej men jag är faktiskt inte orlolig. Tänker typ inte alls på det =)

2009-11-11 @ 21:01:26
Postat av: Jesse

BRA!! det är inte likt dig! du förväntar dig alltid de värsta =)

2009-11-11 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0