Att var eller ikke vara




Vaknade tidigt av att J. väckte mig och tvingade upp mig så att jag kunde ut med hundarna.
Ville verkligen INTE!
Sen kröp jag ner och vi mös hela morgonen.
( Fantastisk start på dagen )

Sen kom sanna o vi duschade och sånt för att sticka till sporthallen och supporta alla fotbollslirare :)

Har letat igenom hela min jävla garderob för att hitta kläder inför kvällen.
Men allt i garderoben är kaos.
Helt rörigt..
Phuu..
Men det blev iaf min Nelly klänning som jag bara haft vid några få tillfälle.

Måste ut med hundarna och städa och så innan allt folk kommer ikväll.
Sanna bölar över vad hon ska ha på sig.
Har lag tfram MASSA förslag men inget duger.
Det ska va svart, svart, svart..
Öh.

;)

En liten skitsak, ett missförstånd och oron över ärlighet kan bli så stort,
när det från början inte var någonting alls.


Nej, nu blir det at röjja här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0