Ajdå



Ska följa med Ajd till syon idag.
Men först ska vi till fiket och äta smörgåstårta med lillan :D
Sen ska ju hon till sin papps idag.

Blir nog en lugn helg ser det ut som.
Men man vet aldrig :)

Fick nyss ett sms som gjorde mig väldigt upprörd!
Det kan inte vara rätt!!!

Igår va det mys med min "vän" och kinamat <3

Fan fan fan fan!
Jag har fått finnar!!
Tror det är för jag ska ha "the bad week" snart.
Men så här brukar det fan aldrig bli!!

Jaja.. det är bara att ta det.
Får skylla på att jag har fått mässlingen eller nått sånt ;)

Vad händer ikväll?
Kanske bort lite senare och kolla på Jimmis lägenhet :)
Flyttar ju typ alla grejor idag.

My heart will start beat again, when you come back home.
soon, soon it will be like it was before, but much much betther.
You made me a promise, and i trust in that.
Please don´t let me down, please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0