<3



Denna har varit en böl låt ända sen den kom.
Sen första gången jag hörde den på melodifestivalen.
Och jag lovar, det har fällts många tårar till denna..

..gjiruvnbregvuonhgr
....----tö,öte,öetcs.-elgepög!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och jag vet fan inte hur man lägger upp en länk.
Fatta va trög jag är!!

Men denna länken får duga..
http://www.youtube.com/watch?v=ykieAsZsvOE

Ikväll blir det film o mys.
Pallar inte festa.
Vill hellre va med min älskare :D
Imorn är det winnerbäck i stan o det hade varit fett nice.
Men jag måste hålla i pengarna nu när jag bor själv.
Det blir ju ett X antal tusen mindre nu när man betalar hela hyran o allt själv.
Ojojoj, vad jag önskar att jag var en sån äcklig liten bortskämd snorunge där föräldrarna betalar Allt.
Ibland önskar jag det iaf.

Blir nog inget med mitt drömhus.
Han skulle ha alldeles för mycket.
Med tanke på att där inte finns något kök.
Och det får man räkna ganska många tusen till att sätta in.
O tapetsera om typ alla rum o nytt golv.
Där är liksom bara en spis i ett rum utan väggar och golv nu - köket.
Sen frys, kyl, spis.. you name it.
Nej, mamma sa att vi får vänta.
Det kommer fler hus.
Och jag har inte bråttom.
Men när det rätta kommer så slår vi till!
Då köper mamma o pappa ett hus till mig ;)



Kommentarer
Postat av: sanna

om du tar koden som är under den du kopierat.. som heter "bädda in/embed"



ser ut såhär

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ykieAsZsvOE&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ykieAsZsvOE&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>



så kommer klippet i inlägget =)

2009-11-20 @ 18:23:27
Postat av: mamma

Du e en sån äcklig liten bortskämd snorunge:

puss på dig<3

2009-11-20 @ 19:18:53
Postat av: mamma

Du e en sån äcklig liten bortskämd snorunge:)

puss på dig<3

2009-11-20 @ 19:22:03
Postat av: jacqe

Sanna: Fattade noll av det. Haha.. men kollar imorn om jag kan lösa det :)



Mamma; Jaa ibland. Men när jag sitter i mitt drömhus och du är x antal tusen fattigare, då är jag nog det. hahahaa.. Puss puss <3

2009-11-20 @ 23:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0