091118



Varit i skolan idag.
Bläää vad jag hatar det.
Sååå tråkigt.
Va inte alls som jag trodde det skulle va.
Och jag skulle kunna spy på vägen till kstad.
Så dryg väg.

Varit på bio idag.
Olkia - av Helene Bergström.
Den var faktiskt ganska bra.
Får en 6 av en 10.
Men helt klart värd att se.

Strömavbrott från Bjärlöv till Knislinge.
Hoppas vi klarar oss med el här.
Hatar när det är helt mörkt!

Har nattligt besök idag :D

Vill verkligen inte ut med hundarna i detta skit väder.
Men jag måste.

Såg förresten en skit bra film på Voddler idag.
Den var dansk, men faktiskt jävligt bra!
Är inget fan av danska filmer annarsm, men den va kanon.
Inka$$o hette den.
Se den!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0