yippii cayenne


Idag har det inte blivit allt för mycket gjort.
Vaknade tidigt av att lillan skulle se på barnprogram, kikade på henne och såg att hon satt brevid mig och åt snorkråkor!
Jag frågade vad hon gjorde och då blev hon helt tyst sen sa hon; Men jag va så hungrig..
Haha.. Så söööt!!
(Mindre gott kanske)

Sen lämnade jag henne hos dagmamman och sen var det plugg som gällde.
Va förresten o tog en cigg med sus först, svin längesen man träffade henne.

Sen vilade jag en stund, och sen lagade jag mat.
Bjöd mamma o pappa på fläsk, löksås och potatis idag. Mitt fläsk smakade målarfärg.
Sen drack man fattig-cola till det så det var sådär..

Ida-Lie fick utbrott för att hon inte fick sova hos farmor idag, och mjäkig som jag är så gav jag efter. Hade ändå massa plugg att hinna med till imorn så varför inte? Roligare för henne att vara där ett par timmar än att glo på en tråkig mamma som sitter klistrad framför datorn med sjuttio böcker runtomkring sig.
Hon blev skit glad när hon tillslut fick och gav mig massa pussar, packade sin lilla väska och gick ut.

Har skrivit 1 arbete, 2 fallbeskrivningar och 1 bokrecension idag.
Nyss klar och jag har verkligen grus i ögonen nu.
Nanegrus..
Men måste plugga liten inför filosofiprovet imorgon =( FATTAR NADA 

Ska ta en dusch och sen dricka lite te.
Sen blir det fanemej kudden som gäller.
Krypa ner till min pumkin och känna värmen.

Jimmi däckade typ direkt efter maten. KUL KILLE!!   ;)
Har försökt väcka han typ 10 gånger men han är nog sleden.

Funderar på om jag ska raka av mitt hår så det kommer nytt friskt hår.
Är sjutusan slitet efter all färg o permanent nu..
Jimmi säger att jag är fin i rakat, och det kan ju vara skönt i sommar, får se hur jag gör.
Har ju gjort det innan, tyvärr inte frivilligt då utan pga. Aset.
Väntar tills efter intervjun innan jag gör någonting iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0