What Would Jesus do?

Tycker det är pinsamt, pinsamt att människor i samma familj snackar så mycket skit om varandra och sen umgås man helt plötsligt nästan dagligen..??
Ärligt, jag trodde den familjen var reko, men icke sa picke..

Idag har det bara blivit en total lugn dag!
Det behövde vi.
Kommer strassa ihjäl mig annars.

Äntligen är det lite framgång i mitt kaotiska liv! :

Är det som vi misstänker så kommer vi bli totala <3 Sååå mysigt om det är så

Jag gick fan vidare till intervjun med!!  =D=D=D=D=D=D=D

Kul att veta att det kommer ordna sig med det jag/vi kämpat för!!
Lääängtar

Sanna och Åsa är här nu och Åsa sitter och viskar "knight rider" rakt ut i luften och börjar förhöra jimmi om han tyckte heman eller transformers var bäst..? Haha
Jimmi tyckte Thundercats var bäst - tror jimmi vill vara en sån där thundercat ;)

Åsa gillar kambjörnarna och sanna tycker om nårra möss..? Möss? Tror hon flummar iväg nu.. hihi! Finns säkert inga möss. Åsa lekte törtles i skogen och nu är hon ledsen för att hon inte fick vara törtle utan råttan! haha..

Nej allvar..

Har varit på picknick i Wanås i helgen, jag o min plutt
- Det va mega mys <3

Försökte göra en ångest contra lyckolista:

Ångest:
* Fattig som en kloakråtta efter resan
* Inget jobb i sommar
* Undran över om jag kommer in på högskolan
* Kala fläckar i håret pga stress
* Oro över ....
* Massa plugg på kort tid

Lyckolista:
* Att allt går så bra för Jimmi efter nertrappningen
* Att jag gick vidare till intervjun
* Kanske . . . . . i . . . . .
* Att jag fått jätte bra betyg i mina ämnen
* Att min lägenhet är så fin
* Att jag ska operera mina bröst
* Att jag har världens finaste familj


Nej nu är det spårlöst.. <3





Kommentarer
Postat av: rolf

EFTER REGN KOMMER SOLSKEN :)

De e inte över förän de e över

2009-05-12 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0