Öldag - Lördag

Idag har jag o Jimmi varit med Ida-Lie på hennes första fotbolls-cup =)
Hon såg helt liten och rund ut.
Hade ju värsta feace-dressen under matchtröjan.. hihi
Sen är dem mellan 5-7 år i laget och hon e ju inte ens fem.
Så tuttiga såg dem ut.
Enda tjejen i laget med för Tintin ville inte spela  :P

Efter fotbollen så stack vi till våryran på torget.
Lika värdelöst som alltid, det är alltid samma, samma, samma o aldrig något folk.

Lillan insisterade på att få vara hos farmor o farfar en stund för hon va tvungen att vattna sina blommor som hon har plantera, sen skulle hon gunga på gungan farfar byggt o sen skulle hon baka med farmor o sen skulle hon.... och sen... Vet inte allt hon rabblade upp ;)

Så jag o Jimmi har myyyyyst gärnet.
Bara legat och goffat i sängen i flera timmar!  <3

Vet i fan vad jag ska göra nu.. drygt..

Får väl ta mina hundar på en promenad.  =)


-Vissa är för fina för att hälsa-








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0