Long time ago

Kollade min förra blogg som jag inte tagit bort.
Oj vad kommentarer det är om Aset.

Kolla in liksom!
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=4989518426994870069&postID=7569956739158917820



By the way:

Det är försent för en ursäkt, du har gjort ditt
Försoning är bara en dröm.
Vänskap?
Det exixterar inte
Du har ditt liv
Ditt patetiska skit liv




Såååå tuttigt!
Mitt första inlägg när jag o Jimmi blev ett =)

den 28 november 2007

Din tid kommer
Precis som min tid kom..

Varit en toppen helg! Haft så grymt roligt!!
I helgen som kommer så ska lillan med mamma o pappa på julmarkad i göteborg.
Hon e jätte glad!

Själv blir det väl att sticka med tuffa gänget till stan. Takida spelar ju på fredag..

Trodde jag alltid skulle vara helt själv, men så kom du..
Ett lyckopiller i högsta grad!

Ida-Lie sa härom dagen "pappa o linda är ju kära och pussas, varför pussas inte du med någon?"

Men det gör jag nu..

Hade glömt hur mysigt det var att krypa ner i sängen och känna värmen från en annan kropp..
Hade glömt hur det kändes när någon sa, jag tycker verkligen om dig!


Ingenting varar för evigt, och i kärleken blir man ALLTID sårad..
Orkar inte det igen, så jag tar det lugnt nu..
Försöker att inte bara låta alla känslor bubbla över.. Men det är svårt!


Nej, nu ska jag handla!

bye bye to you my trusted friends!



_________________________________________________

Och detta inlägget då??!! Var jag helt varm eller? :


den 26 december 2007

Absolut
Absolut mandarin is made from a unique blend of natural mandarin and orange flavors and vodka..

Skrivkramp?

vissel vissel... tyyyyyst!!! Du väcker sorkarna!

Nalle Phu har päls och har man päls så har man löss..?


Vet inte ens vad jag snackar om, behöver min skönhets sömn nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du har dina bloggar kvar fast vissa vill få dom ner stängda:)Vissa saker klarar vissa personer inte att manipulera.

2009-05-18 @ 20:33:09
Postat av: Anonym

Nej hon går ju inte ut med några namn.

Sen att alla vet vem A är, det är inte hennes problem.

Är ju han själv som gjort sig till en "offentlig person" Genom att misshandla kvinnor.

Patetiska nolla.

Det sjuka är att när han möter någon i sin egen storlek så pyser han snabbt därifrån. Han har ju bara tagit små, nätta unga tjejer som han vet att han kan slå ner. Låt han träffa en tjej som är 180 lång och 90kg tung. =D

2009-05-22 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0