Going under

En låt som ligger mig varmt om hjärtat.
Glömmer aldrig den knäppa kvällen med Sanna o Fritte <3
Ett minne vi skrattade åt varje gång vi sågs.
Fritte du är bäst och jag älskar dig i all evighet.
Saknar dig så mycket..

Ibland är jag så rädd,
rädd för att jag ska glömma ditt leende,
ditt skratt,
din doft....
Samtidigt som jag VET att jag aldrig glömmer dig.
Bilden på min näthinna kommer alltid att bestå..

Din gula märkes luvtröja, dina ljusa jeans som du alltid lyckades få ett litet häng på, ditt galna skratt som ingen kan härma, din perfektion när du plattade ditt ljusa glansiga hår när vi skulle iväg på något skoj, ditt sätt att vara som lös upp hela rummet, din pojkaktiga stil som på något sätt fick dig att se så flickig ut, din röst, din doft..
Jag kommer alltid minnas. <3

Men denna låten - Going under med Evanescence

Nej nu ska jag inte bli för sentimental =)


Älskar min familj =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0