Fredag idag!

Jag o lillan sov till åtta idag, vaknade av att Jimmi busade med hundarna (som om man nu gör det åtta på morgonen!?)
Sen ringde jobbet o frågade var jag blev av, men hallå? jag sa att jag hade slut tenta i skolan så jag kunde inte..
Det hade bemanningen glömt att meddela.. jakla bra system..?

Midsommar är planerat och det kommer bli toppen!
Längtar som bara den.
Måste iväg och köpa tält och grejor.
Jag och älsk på en filt, lite vin, massa jordgubbar, ett svallande havet och en otrolig solnedgång.  <3

Trodde det va bebis i magen denna månaden, men nix pix.
Jimmi blev helt glad när mensen va sen och pussade magen =P

Men det är inte riktigt läge nu.
Måste försöka planera in allting så det går ihop med högskolestudierna (om jag kommer in).
Så med mina uträkningar så hade en graviditet varit bra i juli-augusti, för då föder man typ i maj-juni nästa år.
Men vi får se hur det blir med den saken.
Vi har inte direkt bråttom.

Idag är det slut-tenta på en kurs i skolan, allt börjar ta slut nu..
Men det ska bli skönt att bli färdig!

Håll tummarna för intervjun på måndag!
Shit, det är bara så coolt att jag blev utvald av så många sökanden och gick vidare till intervjun!!
Hoppas bara jag blir en av de 24st som kommer in med!

Nej nu ska jag klä på mig och gå ut med hundarna.


Kommentarer
Postat av: sanna

söta ni är tillsammans :)

2009-05-15 @ 09:11:58
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske inte så smart o skaffa unge om man ska plugga? utbildningen är väl på mer än ett år???

2009-05-21 @ 19:02:41
Postat av: jacqe

Jag skrev;

MEN DET ÄR INTE RIKTIGT LÄGE NU.

Måste försöka planera in allting så det går ihop med högskolestudierna (om jag kommer in).





2009-05-22 @ 12:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0