Vart är världen påväg?

Jag ger mig inte förrän sanningen har kommit fram.
Det som gör mest ont är att min lilla dotter fått bevittna så mycket =(
Igår ringde hon från min farmor och frågade vad jag gjorde (det var strax efter att jag fått veta domen), jag svarade att jag var i stan och då sa hon "mamma, varför är du ledsen?"
Jag förklarade att polisen inte skulle ta A****** för dom trodde inte på vad jag sa.
Då svarade mitt lilla hjärta: "men mamma, berätta för polisen att han slog dig i norra sandby, du vet då när jag höll för öronen. Säg till polisen att jag såg när han slog dig och vi sprang ut".
Vi pratade lite till och innan vi la på så frågade hon: "mamma, vet A****** var vi bor??"

Är detta rätt?!?!?
Hålet i mitt hjärta är så stort, det gör så ont så ni kan inte förstå.
Ska min lilla flicka behöva vara otrygg i sitt eget hem?
Och jag i mitt?

Ska man alltså få slå på någon?
Är det alltså ok att misshandla någon och så länge ingen ser så blir man inte dömd??'
Är det så den svenska lagen fungerar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0