Lärt mig..

Varit i Lund idag med skolan =)
Det va faktiskt kul, även om jag hade kunnat spendera min dag på annat håll.
Övertrött blev jag efter att ha jobbat natt, och jag fnittrade som en fjortis i taxibussen hem :P

Men jag gillar mina komvuxpolare; Lilliana, Soha och Anders
Vi hade skit kul.,
Lilliana e helt störd! Hahaha
Jag har fan fått magmuskler av mitt skrattande idag!

Har lärt mig en del idag:

1. Det hjälper inte hur mycket man än saknar
2. Bästa svaret på "var bor du?" är "var vill du att jag ska bo?"
3. En taxibuss kör till Lund på 1h 40 min! knappast snabb..
4. Renrasiga indianer har inte en massa hår på kroppen
5. Att man kan bli sjukskriven för sms-tumme
6. Friskolor är creeeeeepy!
7. Indisk mat smakar skit när det är buffé
8. Man kan spela phanflöjt på ett torg mellan 10.00-01.00
9. Anders har lika torr humor som jag
10. Att gå runt på höga klackar i 12h sätter sina spår

=D =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0