The air

Idag har jag jobbat och sen varit på ikea och shoppat loss till lillans rum så där är jätte fint nu :)
Tror hon blir glad imorn när hon kommer hem från Packe och ser sitt nya rum.

Älskling sover redan och jag ska snart duscha och sova ut innan det är en ny jobbedag igen.

Sitter och kollar runt på nätet lite och snackar med Sanna - nu har vi pratat 59,58 minuter =)
Har inte pratat på jätte länge!

Ska till tydinge på crusingen med lillan imorn, hoppas det är varmt så vi kan bada då med.
Har fan inte badat än!!

Sen är det BFF imorn! Det är sååå bra.. =D
Sanna ska joina mig framför tvn imorn.


Nej, nu räcker det!
Orkar inte skriva mer nu, kunde skrivit massor men jag börjar bli trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0