svar på kommentarer:

Jimmi bloggar:

Är du så jävla rädd att du inte kan stå för vem du är och postar kommentarer annonymt?
Tycker att du kan lyfta din lur och ringa mig eller komma hem till mig så ska jag säg exakt hur allting ligger till. Och gör d inte det så kommer jag att starta min egen blogg och skriva HELA sanningen med namn och allt från den dagen jag föddes.... Och det blir nog väldigt intressant läsning för hela Sverige. Du gör ditt eget val. Har nämnligen kollat upp ip-adressen.
______________________________________________________________________

Jacquline bloggar:

som sagt så skriver jag vad jag vill i min blogg.
MINA tankar och MINA värderingar.
Passar det inte så GE FAN I ATT LÄSA..

varför reagerar man på mina inlägg om man inte känner sig träffad?
och varför känner man sig träffad om det nu inte finns någon sanning i det jag skriver???




__________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0