KUL JIMMI!!

Igår när jag hade lagt mig så hörde jag att Jimmi höll på med något men jag orkade verkligen inte gå upp och kolla.
Sen kom han in, klädde av sig och kröp ner hos mig och sa "jag har en överraskning till dig imorn, du ser den när du går till jobbet"
Wehey tänkte jag och somnade gott.
Inte så värst wehey idag!

Försov mig och hade jätte bråttom till jobbet,
gick på toa och mäskte att "någon" hade tejpat för hela hålet i toasitsen! JIMMI!!!!!
Bröt loss det i panik för jag va så stressad, sminkade mig och fixade allt.
Gick och tog på mig jackan och märkte att "någon" hade tejpat ihop hela min jackärm. JIMMI!!!!
När jag väl fått bort det så tar jag mina cigg och ska gå ut.
Då har "någon" tejpat upp hela handtaget! JIMMI!!!

Hinner iaf till jobbet i tid, min brukare har inte vaknat så då sätter jag mig på altanen och ska ta en cigg..
Då märker jag att "NÅGON" har tejpat ihop hela min ask!

KUL JIMMI!!!

Ja vad ska man säg?
Små barn roar sig lätt..

Men jag älskar dig ändå, barnunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0