Gooosh!

Jag kan knappt fatta ord..
Och på ett sätt kan jag inte fatta att jag fick en chock nyss och nu när jag är säker på vad som inträffat så gråter jag!

Min STORA idol, den jag älskat sedan jag var ett litet barn - Är död!
Den jag alltid drömt om att få se och som jag skulle försöka komma över biljetter för att få se nu i London - Är död!

Michael Jackson är DÖD!!!!

Jag såg det på nätet nyss.
2009-06-24 dog den stora pop stjärnan i ett hjärtstillestånd!
Det är så sjukt så jag kan inte begripa det.

Jag kommer alltid att lyssna på hans musik och han kommer alltid att vara the king of pop - legenden kommer att leva vidare i all evighet, precis som Elvis.

Rest in peace!


Kommentarer
Postat av: idolen

Så kan de gå när man missbrukar piller

2009-06-26 @ 10:42:18
Postat av: En anti-idol

Jackson dödförklarades 14.26 lokal tid den 25:e. Inte den 24:e som du skrivit. En förvirrad knarkande pedofil mindre. Hoppas att han inte han förgripa sig på sina barn bara. Hoppas att hans plaströv brinner långsamt i helvetet i evighet.

2009-06-26 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0