blogg.se

Känner att jag har svekit min lilla blogg för bilddagboken.
Men det ska det bli ändring på.
Det är ju här man kan skriva av sig totalt, bättre yta liksom :)

Har inte hänt så mycket sedan sist.
Nästa vecka åker vi på semester och jag ber till Gud att vi får göttigt väder!!

I helgen va vi på marknad och då såg man ju en och annan sektmedlem rista förbi.
Men sånt kan man inte undgå på en marknad där det samlas så mycket olika folktyper.

Lillan åkte karusell och åt karamell, allt vad en marknad innebär med andra ord.

Idag kommer mamma hit och då ska jag klippa henne inför skolavslutningen.

Hoppas starkt på att komma in på psykologi, kriminologi kurserna till hösten!

För övrigt så är det väl lite halvt kaotiskt på en viss front.
Men jag tänker inte lägga energi på det.
Men det är lite svårt för man ser ju hur sårade vissa blir av deras sätt.
Men världen är orättvis och vissa fattar typ inte vad som är viktigt här i livet.
Prioritetsfel enligt mig.

Nej, nu ska jag koka lite te, göra en macka och hälla upp lite yoggi.



Kommentarer
Postat av: förälder

Hoppas de inte ska behöva hända något förrän folk ska vakna upp.Ibland kan de ju räcka att ringa o fråga hur man mår eller hur de går för en i livet inte bara ringa o skälla o springa andras ärende.

2009-06-08 @ 15:06:44
Postat av: anhörig

Hela denna bloggen bygger väl på att springa andras ärende?? Inte är det väl Jaquline själv hon skriver om men om andra? Bara en tanke jag hade.. Och stötta... hur många år ska man stötta någon för att få dom att fatta att man finns där? hur mycket ska man tåla när man inte får något tillbaka? Varför skriver man halva sanningen för att framstå som helt oskyldig? När ska man förstå NÄR man gör fel och VARFÖR man gör fel? Hur många samtal ska det ta innan man fattar att folk ÄLSKAR en men inte har någon aning kvar om HUR man ska göra för att få en att inse fakta, inse verkligheten? Så gör som du gör, gör en sak ännu värre, utan att anta något ansvar om hur det går och vems/vilkas fel det från början är? Det är ju inte så att det grundar i från början att man lånar pengar som inte betalas tillbaks.. Det KAN ju vara så att det är mer omständigheter som gör att det är som det är.. Men tänka är väl inte en sak du gör ofta...?

2009-06-08 @ 16:07:52
Postat av: Anonym

Och som du säger, varför inte lyfta telefonen själv och fråga hur folk mår? Det borde ju vara ömsesidigt.

2009-06-08 @ 16:12:19
Postat av: Martina

Vad heter du på bilddagboken? :)

2009-06-09 @ 07:49:28
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0