Äbubbar!

Det ska vi äta snart!
Min bror sa äbubbar till jordgubbar när han var liten och det är så gulligt =)

Har jobbat hela veckan och jobbar typ resten av sommarn med.

Lillan har varit med mamma hos Åse och badat i poolen hela dagen.

Hoppas jag kommer in på högskolekurserna till hösten, ser fram emot att plugga igen.
Jag gillar att plugga!
Sen blir det bara några kurser och då kan jag ju kombinera det med jobb med.

Vilket härligt väder vi har!
Har fete-brännt mig på axlarna och bröstet!!

Till helgen ska vi åka och bada med prinsessan, tror det blir till havet, lite fika o bad o sol!
Kan det bli bättre?

Längtar tills det är helg så man kan få sova ut lite.

Nej nu ska jag ner i tvättstugan, ut med hunden och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och proppa i mig jordgubbarna som älsk står och snoppar nu =)
Snoppar låter förresten så kul haha - eller heter det noppar..?

Längtar till någon gång mellan den 10-16 juli :D
Kan inte säg varför men det märks ju sen iaf :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0