<3

En vecka med tält i mellby var blött.
Men det gick.
Åkte dock hem igår ist för idag.

Va på dinosaurie äventyrsland i Halmstad med lillan i onsdags och det va kul även om vi hade förväntat oss lite mer av det.

Längtar till den 29 augusti för då är det helgeårock och det kommer bra artister i år,
Dead by April och Adam Tensta räcker för att locka dit oss.

Igår va man bara för jävla bakis, och jag lovade mig själv att aldrig dricka så mycket igen.
Är fortfarande bakis så det måste ha varit en sjuhelvetes fest =D

Imorn börjar jag på mitt shema och sen är det jobb typ hela sommarn, får se om det blir högskolan till hösten eller om jag tar och jobbar ett år nu när jag ändå fått en fast tjänst.

Jimmi sa att han va sugen på en grej och det fick mitt <3 att slå volter.
Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Igår mös vi bara, åt lite taccos (som jagh spydde upp igen), kollade på film och bara mööös.
Idag är en slappedag, tänkte ut o åka lite inlines men jag pallar fan inte..


"Det är bättre att ångra något man gjort än att ångra att man
aldrig gjorde det"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0