-haha-

Idag har jag varit med mamma på or¨topeden i stan, sen hos farmor och lunchat och sen i Osby och kollat på kläder.
Ska snart åka på arbetsintervjun =)

Jimmi jobbar och sliter och trivs som fan med det.
Imorn börjar jag på GI diet. Kilona ska bort nu!
Skulle tagit itu med det innan sommarn så man va redo för beatchen men jag har skjutit på det..

I helgen är det fullt ös!
På fredag ska jag på student, lördag har lillan cup och söndag ska jag jobba.
Sen på måndag drar vi på semester med HELA vår familj =)
Jag, Jimmi, Ida-Lie, mamma, pappa, mormor, farmor, farfar och kusinerna.
Där är man alltid välkommna iaf..

midsommar spenderar vi med släkten och det ser vi fram emot.
Kommer bli toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0