yipp yepp


Kollade på Stephen Kings nya thriller dolan´s cadillac igår.
Den rekomenderar jag, va faktiskt bra =)

Imorse stack Jimmi iväg med Jönsson och Mast, skulle väl kasta flinta sten eller något sånt larvigt som de alltid gör :P

Tror jag ska dra till Hlm och fika med Ajd, om hon vill o kan
Pallar inte sitta här inne och uggla.

Saknar Ida-Lie som tusan!

Har kommit på vad hon ska få av mig o jimmi nu när hon fyller 5 år =)
Hon kommer bli så otroligt glad!!
En resa till Laura med lillamomo.
Måste in och kolla vad biljetterna kostar och boka dem.

Får väl se till att dra ihop ett barnkalas detta året med.
Nu är hon ändå så pass stor så hon har glädje av det.

Nej nu ska jag in i duschen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0