TRÖTT PÅ DETTA!!


Jag är så trött på att må illa nu!
Trött på att inte kunna äta ordentligt och att ha ont i magen.
Vad är det för fel på mig?

Blir inte Hgb till helgen.
Går inga tåg så sent hem.
Sista tåget går 23.36 och då har man ju bara precis börjat komma igång.

Så vi drar ut istället.
Blir väl Banken eller Class skulle jag tro.

Har beställt världens coolaste klänning med =D
Hoppas jag får den imorgon så jag kan ha den när vi går ut i helgen.

Idag ska jag o Jimmi på bilbingo - tidsfördriv ;)
Hoppas på att mina piercing grejor kommer snart för jag har många som står på kö..

Det bara regnar och regnar.. Så tråkigt är det!
Vi som skulle hitta på så mycket denna veckan, paddla kannot, bada, fiska, grilla o allt.
Men nej då!


Jimmi, du gör mitt liv spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0