Sushi..?

Blev att jag och Sanna drog till stan istället.

Vi gick på second hand, och sanna skulle tvunget ha en skrivmaskin.. men jag övertalade henne att låta bli.
Sen gick vi på stan i olika affärer och tittade på kläder och heminredning.

Åt dagens på en thai resturang och det fanns sushi buffé..
mm.. tänkte vi och lastade upp (ser så super gott ut på tv)
Sanna tog först en tugga och spottade nästan rakt ut i luften.
Jag skar en bit och doppade den i wasabi (eller hur det stavas).. mm det va ganska gott. Smakade liksom bara wasabi.
Sen tog jag en tugga utan att doppa i wasabi..
UHHH!!  Det va fruktansvärt äckligt!

För att förklara smaken: Slicka på en rå mört!!

Köpte iaf nya skor.
Typ converse med klack. ÄLSKAR DEM!

Sen drog vi hem till Emmy, där jag tonade mitt hår mörkt.

Nu sitter man hemma och ugglar igen.
Kollade nyss på en film med Jimmi och snart börjar My New BFF <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0