Mys

Jag o Jimmi va o badade i trolla härom natten.
Det va mys.
Bara vi två.
Simmade några längder, tävlade vem som kunde simma längst under vattnet, gjorde volter och kelade.
Det va toppen =)
28 grader i vattnet va nice =)
Men lite kallt när man kom upp.

Idag har jag varit o hälsat mamma o pappa välkommna hem från semestern.
Fick massa fint.
TACK =)

Nu är lillan på kalas i perstorp, hos gammelmorfar.
Jag kunde inte hänga med för jag mår så jävla illa =/

Imorn har vi varit ihop i 20 månader <3
Tiden går så fruktansvärt fort alltså!

Ska nog åka en svämng till ikea imorn, bara strosa omkring och mysa hela familjen.

Måste börja tömma gästrummet på all skit en dag med,
så man kan göra vid där.
Känns onödigt att ha ett rum som det bara är massa skit i när man kan använda det.
Men det får bli när jag får tillbaka min energi och mitt illamående försvinner.

Vill ha fint väder nu så man kan åka och bada och sånt nu!
Jimmis sista semestervecka och då vill jag kunna åka iväg och bada osch sola o massa kul med lillan.
Har fan inte varit vid havet en enda gång och badat i år och det är skandal.
Va i mellby men då va det inte väder att bada precis.

Jaja, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0