Jipp japp


Idag blir det till att städa huset.
Sen ska vi åka och storhandla och sen hämta lillan.
Tar ju hem kisen med idag.
Har döpt den nu - Bosse!
Så jävla fult men det är Jimmis katt så då får han bestämma.

Vaknade för en halvtimme sen att älskling kom upp och hade gjort frukost.
Men jag mår illa så jag kan inte äta :(
Känner mig oförskämd.
Imorn ska vi på kalas i Perstorp.
Dessa sablans kalas.
Känns som att någon fyller år hela tiden ju!

I veckan så ska Jimmi till hgb och åka ut med en stor fiskebåt och fiska makrill och torsk och sånt.
Så då får väl jag med försöka hitta på något.

Till helgen är det barnens dag i tivoliparken.
Får ragga upp någon som vill följa med, Katjao Selma? :)

Nej, får väl börja städa nu och sen åka iväg och fixa resten.

Längtar till mamma och pappa kommer hem så jag kan få massa presenter.. hihi..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0