Jaoi

Vsknsde med huvudvärk idag och det är inte alls roligt :(
Släpper inte heller.

Diva hade sketit ner hela hallen imorse, trotts att Jimmi gick ut med henne klockan sju.
Är väl för att äcklot äter kattskit i lådan hela tiden!

I helgen ska vi kolla på svenska akademin och det ska bli jätte kul.
Hoppas bara på att jag mår lite bättre då.
Mitt illamående har inte släppt och jag kan knappt inte äta.
Magen har verkligen sjunkit in och Jimmi säger att jag börjar likna en hittekatt =)

Men så är det.
Ska köpa gymkort till älsklingen denna veckan så att han kan börja träna igen som han tjatat om nu hur jävla länge som hellst.
Men det är bra att han ska det så han kommer i form igen :) haha..
När vi träffades va det inte mycket fett på den kroppen.
Fan helt slimmad med rygg/mag/bröst/nack/lår/rump muskler.
Nu är det mest mjukt överallt.. hihi

Lennie får vittring så han dyker upp, tjena wazup? käkar du frolle? kan jag få en bolle med ost, plus juice? - lalal

Nej nu är klockan halv ett och jag ska försöka trycka ner en macka :( UH...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0