Hoppetuss

Inatt somnade jag inte förrän kvart över tre.
Så jag är trött idag, och som vanligt - MÅR ILLA!

Ska ut ikväll så jag hoppas jag mår bättre framåt kvällen..

Igår va jag o Jimmi i Hässleholm och köpte present till Ida-Lie´s födelsedag.
Bestämde att hon får present och sen resan utöver det.
Jag köpte även kläder som jag kan ha ikväll om inte min klänning från Nelly har kommit.
Sen åt vi på grafitti med :)
Det är så gott med sallad! =D

Spelade även bilbingo igår kväll, vi vann ingenting, men vi fördrev tiden och hade kul hela dagen igår iaf.
Det är det som räknas.

Hoppas vi får lika roligt ikväll med..

Nej, nu ska jag duscha, sen har jag lite att göra innan kvällen är här.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0