Hipp hipp hora!

Idag har man jobbat, varit på banken =D =D =D och spelat bingo (jag vet, TANTVARNING)
Folk snackar om kicken på droger - men kicken när man sitter med ett nr kvar på bingot är fantastisk.
Nästan som E, man blir varm, det pirrar i kroppen och man känner sån lycka =) haha..
Men sen när man inte vinner så blir man sååå sur och jag svär varenda gång att jag ALDRIG mer ska dit..

Bingo is the shit

Imorn börjar Jimmis semester men jag ska JOBBA!
Sen imorn börjar jag högskolan, helt nervös är jag!

Snart är det den 10:e och då vet vi! NERVÖS

Shit vad jag är nervös för mycket:
* nervös för högskolan
* nervös på bingot
* o nervös för massor

Hmm.. nervklen...? HAHA!

Tror jag ska slänga mig i duschen nu och krypa ner i sängen.

Längtar till Jorma o Natha kommer ner med - kommer rocka fett!!


Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0