Godmorgon

Hmm.. Varit uppe en stund, varit ute med Diva och sen fastnade jag här.
Jimmi är och hjälper kaga för andra dagen i rad med flytten nu =)
Sen vid ett skulle jimmi bjuda på käk.

Ändrade om i tvrummet och sovrummet igår så där är mega fint nu.

Ikväll kommer lill-fisen hem <3

Jobb imorn, men ledig onsdag så då ska vi in till stan och lyssna på allsång på barbacka (för barn) och träffa pippi och sådana figurer från olika sagor, sen blir det väl en sväng på tivolit med.
Sen på kvällen blir det hästveda marknad.
Tror Ida-lie kommer ha skoj!!

Tänkte åka upp till mams o paps med nybakade frallor så vi kunde äta frukost, men de svarar inte så jag tro de sover fortfarand.
Ja vad ska man säg? Det är jobbigt att köpa husvagn. haha..

Igår va jag med Åsa för hon är ledsen.
Och om hon är ledsen så är jag ledsen =(

Vill förresten hämta hem vår kise-mise nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0