funderar

Har funderat länge fram och tillbaka varför hon är sur.
Jag tror att hon egentligen inte själv vet varför.
Jag tror att hon bara är sur för att de andra är sura, och för att det är mycket "lättare" att välja den sidan.

Alla vi vet ju hur mycket det snackas hit och dit.
Är man med den så snackar den skit om den och vise verse.
Jag hamnade i kläm i början.
Det var mycket prat om den familjen, och sen pratade den familjen mycket om den andra familjen.
och nu är dem helt plötrsligt bästisisar och stänger oss ute..?
Nej jag fattar inte..

Har verkligen inte gjort dig någonting, helt ärligt så fattar jag inte.
Hade det varit något så hade jag stått för det och försökt reda upp det, men nu vet jag ju inte..?

Vet ju även hur bra en viss person är på att snacka, så kanske är det skitsnack som startat allt?

Ja jag vet inte..
Men sen kan man ju tycka att att en familj håller ihop, och vi är ju faktiskt en del av varandras familjer nu.

Jag är inte den som snackar skit, jag brukar försöka hålla mig ganska neutral,
MEN har jag en åsik så säger jag den.
Och oftast så är det inte skitsnack för det är fakta.

Ja nej, det är som det är och man får se hur det blir.


Går här hemma o väntar på att tiden ska vara inne, borde bli vilken dag som hellst nu.
Sen kanske det är vår tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0