Fredagsmys


Idag vet jag inte vad som händer..
Lillan har åkt till sin pappa och just nu sitter vi hos mamma.
Jimmi o pappa är ute och lässer ved för fulla muggar.

Igår kolade jag och Åsa på Never ending story <3
Sååå bra är den =D
Jimmi va på pizzan med sin brorsa och drack en öl och kollade på fotboll, så Åsa kom hem till mig med blåbär och vi att i soffan och bara slappade till filmen.

På söndag bär det iväg till barnens dag. Som Ida-Lie har tjatat =)

Snart är det barnkalas och jag måste börja skriva inbjudningskort till alla som Ida-Lie vill bjuda.

Är så trött på att vara trött!!!

Tycker fan det kan hända något ikväll, men alla jobbar o det är så trisst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0