Förvirrad

Har blivit helt frälst i rock my pet och farmville på facebook.
Tyckte ju det va sååå töntigt och har verkligen mobbat sönder de som hållt på med det.
Men se, nu sitter man här själv och är en riktig nörd :)

Ska till VC imorn, har mått illa i 3 veckor och nu har jag spytt i tre dagar så fort jag äter eller dricker något.
Svininfluensa? haha

Trodde först jag kanske va gravid men mensen kom i onsdags såå..

Hoppas man inte har någon form av influensa eller nått, hinner inte det.
Har ju en fete stor hemtenta som snart ska vara inne till högskolan och så har jag ju semester!

Jaajaa, får väl bädda ner mig och tvinga Jimmi att tycka lite extra synd om mig. =)
Nyponsoppa? Hade varit gott men det är inte lönt, kommer ändå spy.

Min älskade farmor bjöd på mig o Jimpa på mat idag.
Skit gott!
Men direkt efter jag ätit så går jag in på toa och kräker.
Kände mig så otacksam =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0