bakis

Ja det är bara förnamnet.
Men vi hade skoj igår =)
Va på banken, sen valvet o sen banken igen.

Mådde skit bra o va verkligen på G tills jag satte mig på bussen..
Kände när vi kom till Näsby att jag MÅSTE spy.
Satt och konsentrerade mig så in i helvete för att hålla tillbaka det.
När vi kom i första rondellen så snurrade allt och jag fick panik.
Spyr man på bussen är det 900kr i böter, vad skulle jag göra?
Jorma frågade chauffören om det fanns en påse, men det fanns inte.
Kände hur spyorna kom och det enda som fanns till hands var min handväska.
Så den fick bli spypåse..
Spydde tills det bara kom galla och min väska läckte!!
Fy fan.. Aldrig mer så mycket dricka..

När vi kom till broby så körde svärfar oss ut till mamma o dem och då blev det sängen direkt!
Fy tusan.

Pratade med lillan en stund i eftermiddags.
Saknar henne så mycket!!!!
Skönt att få hem sin prinsessa imorn.
Vi pratade om hennes barnkalas och hon fick välja vilka hon skulle bjuda.
Får väl åka iväg och fixa grejor till det nu i veckan..

Funderar på om jag ska ringa Åse och hyra deras hopptorn och ha det på kalaset, och fiskdamm och lite sånt.
Ska bli kul att ordna barnkalas.

Måste lägga undan lite pengar så vi kan köpa bil.
Vi behöver verkligen en kombi nu..
Så vi får se i augusti om vi hittar någon.
Måste spara pengar till Ida-Lies resa med..
Hon åker ju till Holland i oktober..
Ojojoj, man skulle varit ekonomiskt oberoende =)

Börjar högsolan om några veckor och det ska bli riktigt skönt att komma igång.
Ida-Lie ska ju byta dagmamma med för Gun går i pension.
Lillan fick ett jätte fint armband av henne i pressent för hon har ju varit där i 4 år.
Och vi hade köpt en jätte fint berlock till Guns halsband.
Blev några känslosamma minuter när man tog farväl till henne, till och med Gun blev tårögd.
Tur att hon ska vara hos dagmamman brevid så Ida-Lie ändå träffar henne ibland.

Jag o Jimmi disskuterade lite i framtiden och det känns toppen.
Allt är planerat innan det ens har hänt, men det känns bra och vi längtar tills det blir som vi vill.

Har fått lite mat i magen nu, och jag hoppas jag får behålla det.
Är helt matt när jag inte fått behålla så mycket mat de senaste veckorna.
Orkade knappt lyfta armarna i morse och jag känner att jag börjar bli undernärd.
Hoppas min remiss till sjukhuset kommer snart så vi får svar på vad det är frågan om..
Kan tro det är stress, men vad ska man göra?
Så mycket man måste stå i med jobb, skola, familj, vänner, penhar o allt.
Kan man få annat än magsår.

Nej, nu ska vi krypa ner i sängen och stanna där tills solen går upp igen imorgon.

Jimmi och Ida-Lie, vi är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0