Forever?

Just nu sitter jag bara här och funderar lite.
Låter min tankar vandra fritt.
Jag kan verkligen komma hur djupt som hellst i mitt tänkande, men det har jag nog inte ork till nu.

Funderar på definitionen av "för alltid"...
Är för alltid för dig samma som för alltid för mig?
Tar för alltid slut om vi bråkar?
Är det för resten av mitt liv?
Resten av ditt liv?
Tills båda är borta eller tills hela världen gått under?
Eller är det även efter att jorden gått under?
Jag menar, det finns ju alltid något som existerar - rymden liksom..?

Men sen finns det ju ingen tid i rymden, så liksom, existerar för alltid där?

Som evig vänskap? Finns det? Finns det vänskap som varar för alltid?
Kan man älska någon F Ö R A L L T I D?

Shit, vad jobbigt allt blev nu.. =P

________________________________________________________________

Igår va jag med Rebecca, Lowe och Ida-Lie på lekplatsen och idag ska vi till badhuset.
Kul att umgås med någon som har barn även om Lowe är lite liten =)



Idag är en lite extra jobbig dag.
Tänkt mycket på Get och Fritte.
Vår vänskap skulle ju vara för alltid..
Men nu är ni ju båda borta..!
Saknaden kväver mig idag.
Varför just idag?
Tiden läker inte alla sår.. Verkligen inte!
Har inte kommit öven någon utav er, inte det minsta!
Jag är så rädd att jag ska glömma era ansikten, era leenden.
Jag vet ju innerst inne att bilden utav er aldrig bleks, men rädslan finns där ändå.
Känslan är nästan lite panikartad..

Snart 1 år sedan vi sågs eller snackade Jessica! "shack shirack du får mig alltid att skratta".......
Och snart är det 4 år sedan vi släppte av dig utanför Viking Get - "ta det lungt så ses vi snart".....




!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ORÄTTVIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0