Rättegång

Idag har jag vittnat på en rättegång..
Va inte ett dugg nervös!
Men fy, blev helt skakig så fort jag satte mig i stolen..

Stackars dom som tvingas vittna på min rättegång, fy fan vad starka ni är!
Hundra miljoner stjärnor till er!!!


På fredag ska vi åka skridskor. =) Varm O´boy och mys!

Vi har ju Ida-Lie fredag varje fredag..
Då får hon bestämma vad vi ska göra.
Vi har badat på olika ställe, varit på andys lekland, ätit på mc donalds och massa kul.

Alltid lika spännande att se vad hon kommer på =)

Har huvudvärk som fan, och två psykologiarbeten att skriva.
Var ska jag hitta orken?!

Jimmis tattoo är jätte fin!
Blir så rörd varje gång jag ser den.
Känns som om vi avanserat lite i förhållandet =)


och snart är det vååååår! hoppas jag, pallar inte kyla mer nu..
Och när våren kommer så drar vi till Holland! Längtar ihjäl mig..
Jag, lillan och Jimmi flyger dit och stannar lite mer än en vecka.









Honey? Lever du?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0