ögon av glas



ögon av glas..


Hur ska allt gå?
Ligger sömnlös på nätterna..
Tänker sönder allt.
tomorrow is the day..

Jag håller tummarna för dig!
Det kommer bli tungt, och vägen kommer bli lång..
Men den har redan varit för lång, det är dax att välja nu.
För nu finns det bara två val - två val som avgör resten av livet.
Jag finns här och stöttar dig om du väljer det "rätta"..
Om inte...
.... då får du vandra själv.

Det finns många som går på stigen och tittar ner,
på allt skit som har hänt,
man vill gråta fast man ler.
Jag vet hur det känns. JAG VET!!

Men det är dax att titta upp nu, lägg allt bakom dig och blicka framåt!
Jag finns här, dag som natt.
ALLTID.
Vid din sida, jag står här.
Och du jag fångar dig om du faller, jag har fångat dig förr och jag gör det igen!



För jag älskar dig vännen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0