kom, kommer

Lillan har börjat få en riktigt kaxig attityd!
Jobbar på att plocka bort den..

Säger jag: Du, passa dig, du tilltalar inte folk så!
Då svarar hon: Passa dig själv, jag säger vad jag tycker!

Oh My Gooood!

Men men, med mig och packe som föräldrar så kan det ju inte bli bättre.
Mitt temperament och hans hjärna.. hihi, skämt och sido!
Kommer bli en kanon bra flicka av henne - Det är jag säker på.
Men jag längtar ändå inte tills hon är tretton ;)
haha..

Jag är glad att jag har Jimmi.
Behöver någon som honom just nu (och för alltid såklart)

Tror nog att han hade blivit en superpappa.
Men det får vi ju se sen =D
Men lillan älskar honom och han är jätte bra med henne.


Nej, nu ska jag stoppa Jimmi o Ida-Lie från att tömma godisskålen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0