Jo men så är det

Helgen har jag spenderat med min Ajd, som förövrigt är en av de bästa!


Visste ni att innebörden av att uppfatta kärleken som i grunden en "glöd" i vårt lustcentra, en glöd framkallad av en annan person, är oörhörd?
Att en annan person har makten att tända en glöd i lustcentrat, och makten att sedan släcka den och låta den vara dör för evigt!
Helt sjukt faktiskt, (om man nu orkar tänka vidare i de banorna)..

Idag har jag sovit för lite, ätit för lite, dött och återuppstått.


När vi körde hem ifrån Hässleholm så kommer det upp en förvirrad älg mitt framför mig på vägen!
Jag tvärbromsar och kasar rakt emot den på grund av halkan!
Jag tänker att shit, nu smäller det!!!!
Så svänger jag åt sidan, för det är bättre att fonta med ett träd än att få en älg över sig!
Då vänder älgen i panik och jag smeker den lite lätt med sidan av min bil!
Fick stopp på bilen och det kändes som om jag dog.
Skakade fan som ett aspelöv..

Jag kom i 90km/h och den smällen hade inte varit fin..
Och älgen hade antagligen landat med största delen av kroppen på högersidan där Jimmi satt..
Tänk om jag hade kört ihjäl min prins......

Vågar inte ens tänka på vad som hade hänt.

Oh guuuuud vad STORA älgar är!


Usch och tvi.

Fick denna bilden framför mig som man får se när man kör halkan inför körkortet:







Ska ni ha en chans i livet så se för fan till att välja rätt föräldrar när ni föds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0