blogg.se

Av den rekomenderade dagliga nattsömnen så har jag sovit ca 1/3 del.
Har varit så spänd över att hämta vår vaktis =)
Hon är super söt o go på alla vis.
Men det kändes att köra 50 mil idag, särskilt när jag passerat ca 60 fartkameror.
Man kunde liksom inte direkt dra på.
och när vi väl var framma så fuckade mitt avgasrör, tänk er själva att sitta 50 mil och inte ens höra vad GPS'en sa!
Det låter fortfarande i mitt huvud.. Brrrrrrr Brrrrööööööllll Broooooommmmm...!!!!

BLIR GALEN!!!


Funderar ganska mycket kring dagens tider.
Det är ju typ lågkonjuktur, det vet ju alla.
Men hur gör folk för att få pengar?
Antingen stämplar dom och får minimal inkomst jämfört med när de arbetede,
eller pluggar dem för att bli något,
vissa sjukskriver sig,
vissa lever på soc,
och vissa skaffar helt enkelt barn efter barn efter barn för att slippa jobba.
Lagom till den ena föräldrapenningen är slut så ploppar det ut nya ungar - DET ÄR SJUKT!

Men men, vissa är helt enkelt ARBETSSKYGGA..


För övrigt så gör jag inte så mycket (?!)
Förutom att jag har en hemtenta att skriva, en uppsats, ett prov, ett arbete,
och en redovisning att göra klart
 till på måndag!
Utöver det så har jag tre jobb att sköta, en dotter som är i trottsåldern, två hundar, en kille som är allment sur, en rättegång som väntar (eller två), tid att passa till kuratorn, möte med syon´....bla bla bla.
Den där termen om att gå in i väggen börjar bli verklighet för mig..

Men men, det som inte dödar härdar - och än lever jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0