Vraket





minns du hur det är jag brukar vara? minns du hur stabil jag var igår?
nu är jag påväg att lösas upp till ingenting, för dagen har varit prövande och svår,
kanske onödigt svår..
Bärga vad du kan från det här vraket, det finns en spillra av mitt forna jag.
Ta då med mig hem gör mig vacker, låt mig sova i din säng ett tag, låt mig sova ett tag..


Jag är helt uppriven..
Vet varken ut eller in längre.
Önskar jag kunde förklara hur jag kände men det är bara ett stort hål inom mig.


Men hon tror att det som har makten att föra oss samman
rimmligen också har makten att dra oss isär
Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras
ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där
Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug som om allt var en lek
Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug under kyssar och smek



Ska jobba idag, vill inte..
Orkar inte..
Vill bara ligga här i fosterställning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0