viktkoll.nu



Nu har jag gått med i nått som jag inte riktigt vet vad är ;)
viktkoll.nu
Tror det är något program så man går ner i vikt..
Ska börja powerwalka varje kväll med.
Kan iaf göra det de dagar då hjärtat är här.
Och de dagar då lillan är hos sin pappa.
Sen någon eftermiddag när lillan är hos dagmamman.
Fast på helgerna kanske det är bättre på förmiddagen :)
Finns ju annat skoj man kan göra på en lördagskväll känns det som.

Får väl se hur det blir med detta.
Har sagt tusen gånger att jag ska gå ner i vikt men sen pallar jag inte.
Haha..
J säger att jag är perfekt som jag är nu.
Men det perfekta ligger i betraktarens ögon och den är olika från betraktare till betraktare.
Jag vill minska några kg för att nå min ideal vikt.
När vi träffades vägde jag 49kg.
Nu väger jag 59kg!
Det är liksom 10kr mer än nu!
10 KILO!!!!

Men visst, 49 kg va inte fint.
Tror till och med att jag har någon skabbig bild på det.
Eller då vägde jag 47kg.
är jag va ihop med Aset va jag smal..
Äckligt smal.
Tror jag har en ansiktsbild på det.
Och en magbild när jag precis lämnat idioten.
Där kan man snacka om att revbenen stack ut..
Men. åter till ämnet.. jag trivs som bäst runt 53 kg.
Så det är mitt mål.
53 kg innan 1 mars!
Det måste ju gå?

Idag blir det nog bara till att slappa.
Love skulle göra pepparkakshus med lillan en da denna veckan.
Jag minns inte att jag har gjort det..?
Eller jo, kanske en gång när jag va liten..

Nej, nu är det tack för mig så länge.

Jo jag hade bilderna..
Inte über smal, men revbenen stack ut ganska bra.
Och mina kindben syntes ganska väl.






Och vad vill jag säg med dessa bilder?
Jo, det går att bli smal :)
Men jag strävar inte efter 47 kg.
För på dessa bilder mådde jag inte bra..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du var äcklig då! Lide bäbisfett är porrigt ;-D

2009-12-04 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0