Utsövd!


Ja det är jag.
La mig vid 21.00 igår för jag va så sleden.
Så J fick kolla söndagsfilmen själv ;)

Vaknade för en halvtimme sen så jag har väl sovit typ 12 timmar!
Så nu är jag pigg i bäret.. hahaa..

Idag blir det som sagt julklapps shopping.
Skulle egentligen till markislagret men vill verkligen inte köra till Bromölla i detta vädret.
Så det blir inom öb, rusta och såklart centrum.
Stackars Jim, som med ska me, som tvingas lyssna på mitt, sanna o jesses tragg i bilen :D

Är spänd på lägenheten som vi ska kolla på klockan 13.00
Hoppas den är fin och hoppas grannen (tvåfamiljshus så är bara en granne) är bra!
Alltså jag dör ju inte av att bo här, men det är lite för dyrt för mig.
Men vi pratar ju om att kanske flytta ihop snart igen så.. ah.. jag vet inte!
Vill flytta, men ändå inte.
Den lägenheten ligger närmre skog, den är billigare och man har lite trädgård.
Men sen samtidigt så trivs jag såå bra i min trappa och denna lägenheten är sjukt fin.
Gaaaahh!!

Ska besiktiga bilden idag.
Det är en ombesiktning.
Hoppas den går igenom.
Det är ju lagat men det är nog inte 100% bra.
Krävs nog ett helt nytt avgassystem.
Men ja får iaf köra en månad till sen.
Och sen ska skatten in på onsdag.
Faan vad sugit med dem pengarna innan jul!

Nej, ska nog koka en kopp te nu.
Sen göra vid mig och börja uträtta ärende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0