Usch



Tvi, pi, blä..
Mår pyton.
Kände mig helt skum igår.
Spydde innan jag gick o la mig.
Sovit som en kratta i natt med!
Är sååå trött.
Men nu är lillan hos dagmamman så jag kan vila lite.
Ska in till stan på möte sen.
Hatar det.
Ska inte behöva vara så, men vad gör man?
Pallar särskilt inte sitta där när jag mår så fruktansvärt illa.
Tydligen många som är sjuka nu.
Kan man få vanlic influensa när man vaccinerat sig mot svininfluensan?
I och för sig så skyddar ju inte sprutan helt.
Men jag litar på den ändå :)

Nej usch..
Måste nog spy igen snart.

Vill att älsk kommer hem och tar hand om mig :(
Hatar att vara sjuk.
Men han måste jobba :D

5 åringarna skulle på teater idag.
Hoppas dem får skoj :)
Ida-Lie älskar teater.
Sen vet jag inte om älsk skulle göra pepparkakshus med henne ikväll.
Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0