Trött!!


Fattar inte varför.
Men har knappt fåt en blund inatt.
Är en rysare om jag sovit två timmar totalt.
Bara vändit och vridit och hållt på hela natten..

Va ute o gick en lång runda med Åsa o Jesse innan.
Så skönt det va att komma ut.
Och hundarna älskade att få springa lösa.
Ja 5 hundar kan minsann roa sig :)

Ska snart upp till mamma.
Som vanligt är jag ute i sista sekunden!
Måste tvätta inför imorn.
Har typ inget rent..
Sugit som fan!
Och inte fan fanns det tvättid heller.
Skulle kunna ge vad som hellst för tvättmaskin i lägenheten!!
Nu har dem höjt hyran med..
över 100 spänn.
Idioter.
Men csn har höjt lånet med typ 300kr så det är lugnt.
Sen har jag ju fått löneförhöjning med.

Snackade med killen med huset igår.
Han har bestämt sig för att inte sälja förrän till våren/sommarn.
Och såklart var jag den första som fick reda på när det är till salu.

Danmark imorn!
Så sköööönt att komma iväg en helg.
Se om man hittar någon julklapp där..
Jag har alltid sån prestationsångest vad gäller julklappar!
Tänk så blir dem inte nöjda?
Usch.. måste släppa på det.
Har en del kvar att köpa!
PANIK!!!
Snacka om att juletid är en stressfaktor..
Men jag o memme ska till markislagret o kolla den 23:e.
JAPP, får pengar den 23:e och då ska det inhandlas 6 seriösa julklappar.. MINST!
Och jag har ingen jävla aning om vad jag ska köpa..

Hoppas på att hitta en fin julklänning till Ida-Lie i Danmark.
Blir lite shopping imorn :)
Sen mys på nån fin resturang o sen mys på hotellet!
Lördag kommer med va fullt upp.
Kommer mitt i alla demonstrationer i Danmark.
Palla de då..

Måste försöka hinna leka lite med lillan i snön idag.
Men det är ju inte kramsnö så vi kan ju inte göra snögubbe eller så..
Men jag tror iaf att jag ska mula Jim!
Mohaha..

Nej nu måste jag dra.
Lär väl uppdatera efter helgen.

Jimmi och Ida-Lie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0