Tradera is the shit ;)



Nu har byxorna kommit och dem va skit snygga :D
Ser ut som det är först en linning och sen en till..
Det behövde han verkligen!!
Kostade 1000 spänn (prislappen va kvar) men fick dem för 400kr :)

Ska göra biffar snart.
Va längesen jag gjorde biffar.
Och lillan va sugen på pommes så de passar bra med biff till.

Har damsugat och diskat nu.
Skönt att ha det gjort.

Är ju fredagsmys idag :)

Jesse har varit här idag och traggat lite.
Kom ju hem från Egypten i onsdags.
säger bara oh my fucking god!
Ser ut som att hon tagit skit mörk brunkräm över hela kroppen!
Så sjukt brun är hon..
Sen helt blond ;)
Ser ut som en blond neger!
Jag vill oxå vara en blond neger!!

Lillan skriver allt fler ord själv nu :)
Jobbigt att lära sig skriva innan man kan läsa..
hehe..
Men det kommer snart.
Har 8 månader på oss att öva innan skolan börjar.
Shit, 8 månader är ingenting..
Hon är sååå stor nu!!

Betyder det att jag börjar bli gammal då??

Jag diggar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0